Vas Dániel, Czirmay Andrea, munkavédelmi szakértők

Szakterület: Munkavédelem, tűzvédelem, ADR szaktanácsadás
 

Munkavédelem, tűzvédelem, üzemorvos?!?! Biztosan a nagy cégeknek szüksége van ezekre! Sajnos, ez nem igaz. Minden cég, aki már akár egy munkavállalót alkalmaz, felelősséggel tartozik a dolgozójáért.

Ahhoz, hogy megfelelően, felelősséggel folyjon a munkavégzés, minden folyamatot le kell írni, definálni és szabályozni szükséges. A hatályos jogszabályok értelmében a törvény nem tesz különbséget 2-3 személyes mikrovállalkozás és több ezer főt foglalkoztató gyártóüzem között. Ugyanazokat a szabályokat kell alkalmazni mindkettő esetében.  Egy kisvállalkozás ennek alapján gondolni sem szokott arra, hogy leszabályozza, leírja és átadja az ez irányú információkat dolgozói számára.

 

Úgy gondolják, hogy addig nem is kell ezekkel a dolgokkal foglalkozni, amíg nincsenek elég sokan, vagy, amíg nincs baj. De ha baj van, akkor óriásit lehet bukni. Bizonyos dolgokat leszabályozni, és megfelelően alkalmazni sokkal kifizetődőbb, mint bíróságra járni, vagy a társadalombiztosításnak egy kártérítési eljárás során súlyos milliókat kifizetni, mint pl.: orvosi ellátás költsége, műtét költsége, mentővel vagy mentőhelikopterrel történő szállítás költsége stb. A személyi biztonságról nem is beszélve.

Dani és Andi rávilágít arra, hogy a hatályos jogszabályok szerint melyek azok a területek, amelyeket le kell szabályozni, a szabályzatokat meg kell alkotni, hogyan lehet a leghatékonyabban a munkavállalókat kiképezni a szabályos munkavégzésre, hogyan jelenthet ez a cégek számára a lehető legkisebb terhet.

Bővebb bemutatkozás, amit eddig küldtetek:

Valamikor 11 évvel ezelőtt – az akkori és a jelenlegi kollégámmal- volt egy termelő vállalkozásunk. 100-150 fő munkavállalót foglalkoztattunk. Egy idő után egyre több munkavédelmi kérdéssel kellett szembesülnünk. Ezt később egy munkavédelmi felügyelőségi ellenőrzés is feltárta…

Ekkor döntöttünk. Szerettünk volna találni egy olyan vállalkozói csapatot, ahol lehetőség szerint naprakészek a kollégák, megfelelő tapasztalattal rendelkeznek a problémák megoldásában. Nem találtunk.

Felismerve ennek szükségszerűségét, álmodtunk egy nagyot… Eladtuk a vállalkozásunkat és ismét beültünk az iskolapadba. Tanultunk és aztán megint csak tanultunk. Elvégeztünk egy pár iskolát. Ezzel párhuzamosan sikerült egy ütős kis csapatot is létre hoznunk. Ma már elmondhatjuk, hogy igény esetén teljes körű szolgáltatást tudunk nyújtani. Ha szükség van ránk segíthetünk: munkavédelem-, tűzvédelem-, környezetvédelem-, ADR, és iparbiztonsági területeken.

Közben eltelt ismét 11 év, és nem bántuk meg. Szeretjük azt, amit elkezdtünk. Szeretünk segíteni a vállalkozásoknak, hiszen az Ő sikerük, a mi sikerünk is. Szeretünk segíteni a munkavállalóknak, hiszen ha a tevékenységünkkel csökkenthetjük a munkabalesetek számát, akkor már jól végeztük a munkánkat. Segítségünkkel a cégek drasztikusan csökkenteni tudják az esetleges bírságokat. Tanácsainkkal leendő és meglévő partnereink egy egészségesebb, élhetőbb vállalkozást/vállalkozásokat tudnak kialakítani!

A Helpdesk Hungary Kft-t 2007-ben Tatán alapítottuk. Az alapítás óta cégünk a munkavédelem és a tűzvédelem területén folyamatosan fejlődik és jelentős sikereket értünk el. Munkatársainkat folyamatosan képezzük, hogy mindig a legjobb és legszínvonalasabb szolgáltatást tudjuk biztosítani megrendelőink részére. A munkavédelem és tűzvédelem területén cégek, vállalkozások munkáját szabályzatok, kockázatértékelések elkészítésével egyéni védőeszköz-meghatározások, orvosi alkalmassági vizsgálatok szabályzásával, oktatások tartásával és gyakorlati szaktanácsainkkal tudjuk segíteni. 2012 ősze óta munkavédelmi és tűzvédelmi szaktanácsaink mögött a pénzügyi garanciát Generali Biztosító ZRt. biztosítja. Munkánk felett őrködő felelősség biztosítás, 100%-ban biztosítja az Ön cége, vállalkozása számára, hogy tanácsaink és az általunk elkészített dokumentumok által a munkavédelem és a tűzvédelem területén ne kelljen bírságot kifizetnie a hatóságok felé (amennyiben minden tanácsunkat és dokumentumainkban leírtakat teljes mértékben betartja Ön és munkavállalói).

Munkavédelmi és tűzvédelmi szolgáltatásainkon túl hét éve foglalkozunk rendezvények biztonsági terveinek elkészítésével. A sajnálatos West-Balkan szórakozóhelyen történt tragédia óta a jogszabályalkotó a 23/2011 Kormányrendelettel beszabályozta a zenés, táncos rendezvények tartásának szabályait, ill. a 28/2011 BM rendelettel szigorításokat hozott a szabadtéri rendezvények területén. Ezen a területen is jelentős referenciákkal bírunk. Nevünkhöz fűződik a Tatai Patara, a Víz, Zene, Virág Fesztivál, az Öreg-tavi nagy halászat, a kocsi Kocsitoló Verseny, rendezvények és a Pletycafesec, Pikantó szórakozóhelyek biztonsági terveinek elkészítése, ill. munkavédelemi és tűzvédelmi koordinációi.

 

Elérhetőségek: munkavedelem@kivaloceg.hu

Tel:  06-20-463-1210

 

Share This

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás